Jana Pendapatan Melalui Youtube

YouTube AdsenseKorang pernah dengar tak tentang adsense? Orang cakap dengan adsense boleh buat duit. Betul ke? Macam merapu je bunyinya kan? Zaman sekarang taka da benda yang mustahil. Dengan youtube sahaja dah ramai yang Berjaya buat ribuan ringgit. Padahal apa yang dipaparkan Cuma video. Inilah yang ramai tidak tahu tentang kelebihan adsense.

Saya juga salah seorang daripada pengguna internet. Dalam pada keadaan yang serba kekurangan ilmu, saya hanya cuba-cuba sahaja. Ternyata dengan Google Adsense, saya berjaya mendapat 0.5USD sehari. Kalau ditukarkan kepada ringgit, bukankah dah RM1.50? Angka yang kecil inivsudah membuktikan yang memang dengan adsense kita dapat buat duit. Walaupun sedikit, lama-lama jadi bukit juga. Bagaimana caranya meningkatkan adsense kita? Musah sahaja, naikkan viewer anda. Namun begitu, ada caranya. Tak boleh hentam kromo sahaja.

Untuk pengetahuan anda, disini saya ada caranya untuk meningkatkan viewer anda. Ini adalah asas yang akan saya kongsikan kepada anda. Nak buat tak mudah, tapi juga tak susah. Contohnya, pelajari cara-cara nak link adsense ke akaun google anda dahulu. Sepertimana yang dilakukan oleh ramai pengguna youtube, mereka juga menggunakan adsense untuk meningkat viewer dan yang paling seronoknya, setiap kali laman web anda diterokai oleh viewer, anda akan dibayar melalui adsense.

Jom tengok kejap !! Untung-untung nasib dapat barang murah, rm 1.90 pun ada...

Anda akan saya ajar cara untuk mendapatkan akaun adsense, tidak perlu SEO ataupun promosi yang melampau. Ada kaedah yang lebih mudah lagi. Saya mahu anda faham dan terus boleh buat duit dengan adsense. Ini perkongsian ilmu daripada saya sendiri kepada anda. Rugilah kalau ilmu pun taknak kan? Melalui program adsense, amat mudah untuk anda menjana pendapatan sampingan secara online. Anda tidak faham tak mengapa, semuanya boleh dipelajari. Jangan bertangguh lagi, tips dan pengalaman saya akan saya kongsikan.

Peluang dah terbentang luas umpama orang mengantuk disorongkan bantal. Anda mahu atau tidak itu pilihan anda sendiri. Saya tidak rugi, anda yang akan rugi menolak ilmu. Jadi apa anda tunggu lagi? Hubungi saya segera dan saya akan terangkan dengan lebih terperinci.

Klik sini untuk jana 4 angka dalam USD melalui web Youtube (terhad!)

Comments

11 comments… add one
  • Menarik juga kalau dapat buat duit dengan youtube ni. Camana ya??? Dulu ada gak akaun adsense, sejak kena banned 4-5 kali terus tak layan adsense dah.. 🙁

  • bos buat la kelas, susah nak paham baca dr sini

  • ahmad Link Reply

    Wadiah Trading akan membantu anda
    Menjana Pendapatan Melalui Forex
    dan CFD tanpa anda perlu bersusah
    payah.
    MENJANA TANPA PERLU MENAJA
    – Modal serendah RM50/lot
    – Terima 5%-7% Setiap Minggu Selama 6 bulan
    – Modal di kembalikan
    – Cara Trading mengikut Syariat
    – Pendapatan menaja sehingga 4 level
    LUMAYAN.

  • Bagus ni bole cuba tambah side income 🙂

  • Saya selalu gelar diri saya sebagai Akhi Nosa Iskandar (Akhi adalah gelaran yang di berikan oleh seseorang, NOSA adalah ringkasan nama saya NO : Noorddin dan SA : Salleh dan Iskandar adalah datuk kesayangan saya). Saya dah kena stroke sejak Jun 2009 dan kehilangan mata pencarian. Peluang melalui Adsend ini mungkin satu cara yang dapat memberikan sumber pendapatan pada Akhi, moga tuan dapat membimbing Akhi untuk mempelajarinya…. Terimakasih semoga Allah membalas segala kebaikan tuan itu.

  • fuhhh..menarik.. saya masih buat adsense..cuma income tak banyak lah macam tuan dapat… kikiki

  • Mohd Faizal bin Rahmatullah Link Reply

    PM Please hehhe..sya sangat berminat

  • Hisyam Link Reply

    Salam Sejahtera.

    Jika anda ingin mencari pendapatan sampingan melalui Youtube,saya sedia membantu.

    Apa yang anda perlukan?
    : Laptop sendiri.💻
    : Masa anda yg
    fleksibel.⏰
    : Fokus dengan latihan
    yang diberi.👨🏼‍💻

    👉Yuran belajar cuma RM170 SAHAJA.Jangan lepaskan peluang!

    ❗️Anda tak perlu risau dengan yuran belajar sebab income yang anda dapat jauh melebihi angka tersebut.📈

    ❗️Ambil peluang ini.Jadilah salah seorang yang bijak menjana pendapatan dari youtube.

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.